Příběh paní Zdeny

Paní Zdena:

Můj manžel měl problémy s prostatou, jako téměř každý muž v určitém věku. Začal si hledat samozřejmě samoléčbu – protože je muž a přece nebude svůj problém komunikovat veřejně před lékařem.  Prošel několik  internetových stránek a tam ho informace přesvědčily, že by mu to mělo pomoci . Postupně si potají, abych to nevěděla , objednal  postupně různé preparáty na léčbu prostaty.  Asi u třetího  když i ten poctivě využíval, a nic mu nepomohlo, rozčiloval  se, že zaplatil  tolik peněz a nic . Teprve potom mě do toho zasvětil a zjistili jsme, že si objednával doplňky stravy.

“Ale vždyť je všude napsáno, že jsou na léčbu prostaty, tak kdo se v tom má vyznat! „ říkal.  Navíc, když jsem ho dotlačila k lékaři tak musel ihned na operaci. Naštěstí včas. Nevím co bych dělala, kdyby to včas nebylo.  Rozhodla jsem se, že to tak nenechám, protože podobně postižených mužů může být víc- myslím, že v internetových i obyčejných lékárnách by měly být poctivéa pravdivé  informace a někdo by to měl kontrolovat, protože je to zneužitelné proti zdraví pro byznys.  A lékárny jsou tu především pro zdraví, ne? ( I když byznys tam musí být taky.)

 

Napsat komentář

Naše příběhy

  • Paní Jana:

    Zabývám se profesionálně komunikací.  V rámci této práce jsem se setkala s řadou příběhů, které měly  společné téma – manipulace.  Bylo velmi zajímavé, že za jedno místo byly označeny v řadě příběhů  lékárny  jako místo manipulace. Bylo to zpravidla tak, že namísto …
    Celý příspěvek

  • Paní Věra:

    Jako matka jsem se setkala s několika případy, kdy jsem dostala od lékařky předepsán lék pro léčbu mého opakovaně nemocného dítěte. V lékárně mě  přesvědčovali, že místo tohoto léku si mám koupit něco jiného. Poprvé jsem se nechala přesvědčit, ostatně – …
    Celý příspěvek

  • Paní Zdena:

    Můj manžel měl problémy s prostatou, jako téměř každý muž v určitém věku. Začal si hledat samozřejmě samoléčbu – protože je muž a přece nebude svůj problém komunikovat veřejně před lékařem.  Prošel několik  internetových stránek a tam ho informace přesvědčily, že …
    Celý příspěvek

Naše cíle

Jednotliví spotřebitelé mají stejné prostředky k nápravě jako státní orgány, ne vždy je jsou schopni využít, jednotlivec je slabý, pokud za ním nikdo nestojí , sdružení má lepší pozici.

Zdržení  se  poškozování zájmu spotřebitele a odstranění závadného stavu může uplatnit též právnická osoba oprávněná hájit zájmy spotřebitelů – naše OS, potažmo SOS

Uplatňuje-li  spotřebitel ,  pacientské či občanské sdružení  zdržení  se  poškozování zájmu spotřebitele a odstranění závadného stavu – je zde obrácené důkazní břemeno oproti standardním  žalobám od právnické osoby.